* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

 

امروز واستون آهنگ U R man رو از دابل اس می ذارم.


اگه تکراری بود ببخشید

دانلود

فرمت : Mp3

حجم : 4.788 Kb


دوباره تلفن رو قطع مي كنم
دسته گل رو توي قلبم نگه مي دارم
نامه اي كه تمام طول شب نوشتم، بارون خراب كرده

پنجره رو باز مي كنم تا دوباره ببينم
اسم تورو فرياد ميزنم
به صداي زنگ گوش ميدم، گوشهام جوابي نميشنون

افسوس، من آرزوي همه چي دارم
افسوس، همه چي منو به هم ميريزه
افسوس پشت افسوس، پيش تو زن ديگه اي رو جز تو نميشناسم

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و getting today
منم امروز فقط به تو فكر ميكنم

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و getting today
نميتونم بزارم بري

من مرد توام، من مرد تو ام توي خيابون،دوباره سرگردون شدم
نميدوني من كجا بودم
شايد دوباره خودت رو نشون بدي

من مرد توام، شايد توي رويا ها، بهم لبخند بزني و خوشحال باشي
شايد دوباره دنبالم بگردي، من مرد توام

حتي با چشم هاي بسته هم ميتونم صدات ور واضح بشنوم
عطرت هنوز مونده اما از اينجا رفتي

خيلي به اين فكر كردم، ميدونستم كه تو اينجا بودي
اين عشقمه، كسي كه اينجا رو قبلا ترك كرده

افسوس، من آرزوي همه چي دارم
افسوس، همه چي منو به هم ميريزه
افسوس پشت افسوس، هنوزم بهت فكر ميكنم كسي كه تركم كرد

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و
منم امروز فقط به تو فكر ميكنم

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و
نميتونم بزارم بري

من مرد توام، من مرد توام  توي خيابون،دوباره سرگردون شدم
نميدوني من كجا بودم

شايد دوباره خودت رو نشون بدي

من مرد توام، شايد توي رويا ها، بهم لبخند بزني و خوشحال باشي
شايد دوباره دنبالم بگردي، من مرد توام

ميشناسمت،كسي كه اينحا رو ترك كرده ، گريه كرده، هرچند ميدونم فراموشم كردي
حالا ميفهمم، تو مرد رو فراموش كردي، واقعا بدشانسيه

چرا من نباشم؟ مرد آرزوهات فقط منم

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و
منم امروز فقط به تو فكر ميكنم

من مرد توام، مرد  تو منم، دنبالم بيا و
نميتونم بزارم بري

من مرد توام، توي خيابون مرد تو منم،دوباره سرگردون شدم
نميدوني من كجا بودم
شايد دوباره خودت رو نشون بدي

من مرد توام، شايد توي رويا ها، بهم لبخند بزني و خوشحال باشي
دنبالم بگردی. من مرد توام شايد دوباره

 

 



نظرات شما عزیزان:

hamideh
ساعت12:45---21 ارديبهشت 1392
salam maryam jon vebet alie age dost dashte bashi mitonim baham tabadole link dashte bashim
age movafegh bodi behem khabar bede
movafagh bashi


رایحه
ساعت6:52---27 فروردين 1392
سلام
مرسی بابت متن این آهنگ


فاطمه
ساعت18:15---15 آذر 1391
سلام وبلاگت عالیه به منم سر بزن بای

لبخند
ساعت19:44---4 تير 1390
سلاااااام مریم جون.. خوبی عزیزم؟!
همیشه شاد باشی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 3 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.